EXCEL PIVOT TÁBLA KÉSZÍTÉS
Adatok, elemzések, technika, kimutatások, fontos információk, vezetői döntések
Készítünk.
Professzionális pivot táblákat, excel táblázatokat, hatékony megoldásokat, mindig mindent üzleti szemmel. Pivot alapú adatelemzéseket, informatív, áttekinthető jelentéseket, hasznos pénzügyi, értékesítési, vezetői kimutatásokat. Az adatok csak nyers adatok, a cél az, hogy a helyzetet valóban megmutató, jól kiértékelhető jelentéseket kapjanak, ami alapján intézkedni, dönteni lehet.
Pivot táblák. Itt ezen az oldalon nem a technikai dolgokról írunk, erre nagyon sok oldalon találni megfelelő információkat, hogy hogyan kell látrehozni, hogy lehet frissíteni, sorok, oszlopok, szűrők, és más fontos szempontok. Az üzleti lényeg nem ez, hanem az, hogy pivot tábla kell-e, mikor kell, mikor hatékony, mikor nem.
Mire jó a pivot tábla?
Adatelemzésre. Excel táblákban lévő több szempont, dimenzió alapján vizsgálható adathalmaz értékiből kimutatás létrehozására. Ez így elég szárazon hangzik, de tömören ez a lényeg. Vagyis, ha vannak adataink például pénzügyi, vagy leginkább értékesítési adatok, akkor azokat nézhetjük személyek, időpontok, helyszínek, termékek stb szerint. Erre sokszor szükség lehet, ha látni akarunk valami folyamatot, értékeket. Ha az adatok struktúrája megfelelő, rendezett, stb, akkor gyorsan összerakhatunk vele valamit. Kell hozzá valaki mindig, és kell hozzá exceles hozzáértés.
Előnye, hogy felhasználói tudással lehet viszonylag gyorsan valamilyen kiértékelési információhoz jutni.
Mire nem jó? Aki a napi munkában folyamatosan kell, hogy kimutatások alapján döntéseket hozzon, azok számára ez többnyire nagyon kevés. A pivit kimenete egy újabb adattábla, nyers adatokból nyers adatok. Pusztán kimeneti adathalmazt látunk, ad hoc. Egy profi kimutatás azonban struktúrált, formázott, könnyen áttekinthető, kiértékelhető, többnyire paraméterezhető, és az adatok frissek, vagyis vagy önmaguktól mindig az aktuális értékeket mutatják, vagy egy cella, vagy gombnyomás hatására frissülnek.
Mindenki Tudja, Hogy A Hatékony Napi Munkához Hatékony Eszközökre Van Szükség
Az egyszerű pivot tábla készítéstől, adat-összesítéstől, az igazán ütős power pivot, dashboard, üzleti intelligencia alapú vezetői kimutatásokig, nagyon sok hasznos dolgot lehet csinálni, amik segítik a vállalati folyamatokat.
Hatékony Eszközöket Szállítunk.
Legyünk őszinték, a tényleges üzleti munkaköre, munkája mellett nem lehet még pluszban excel és pivot tábla szakértőnek is lenni. Kicsit is komolyabb ügyeknél már édemes profikat hívni, hogy elkészítsék olyanra amilyenre szeretnék.
HOGY JÓL MENJENEK A DOLGOK
Profi jelentések, kimutatások a napi munkában.
Igen, ahogy már írtuk, az Ön munkája nem az excel pivot tábla készítésről szól, hanem adminisztrációról, pénzügyről, értékesítésről, vezetői döntésekről.
Az adattáblák, adatbázisok, dimenziók, sorok, oszlopok, összesítések, elég bonyolulttá tudnak válni, és egyáltalán nem egyszerű, hogy ezekből értelmes, hasznos, informatív kimutatásokat lehessen összeállítani.
Nem a technikai megoldás a lényeg, hanem a használhatóság.
Excelmester. Excel Üzleti Szemmel.
Azt tudni kell, hogy kicsit is összetettebb adatok esetén, amikor több tábla, különféle adatbázisok vannak, akkor már egyáltalán nem magától értetődő egy exceles feladat legjobb megoldása. Excel táblázat problémák. Sok cég sok munkával elkészít komoly táblázatokat, de egy idő után elbonyolódnak, követhetetlenek, átláthatatlanok lesznek. Egyszerűen azért, mert az adott feladat megoldásához már komolyabb exceles tudás szükséges, és komolyabb exceles technika. Struktúrált, összefüggő táblázatok, mint egységes rendszer, makrózott, nagyon jól és hatékonyan kezelhető és használható profi megoldások. Excel táblázat készítés. Ha már kicsit is összettebb a probléma, összetettebb az adathalmaz, akkor nagy valószínűséggel a jó eredményhez már olyan dolgokra lesz szükség, mint adatbázis kezelés, adattisztítás, adatösszesítés, adatelemzés. Nagyon nem mindegy, hogy mennyi idő megy el ezzel házilag, és nagyon nem mindegy a végeredmény minősége, mert üzletileg elég sok minden múlhat rajta. Excel táblázat megoldások.
Az biztos, hogy a jól működő üzleti folyamatokhoz, az adatok, elemzések, a jól elkészített, excel pivot vagy nem pivot táblák igen fontosak, mert ezek jelentőséggel bíró, hasznos információk, amelyek további üzleti folyamatok és döntések alapjai.
Minden számít. Az idő, a pénz, a napi munka.
Segítünk hatékonynak lenni, időt, pénzt megtakarítani, eredményesen dolgozni, jó döntéseket hozni.
▼ egy power pivot tábla alapú kimutatás ▼
Pivit tábla készítés és használat ügyében, segítségképpen feltettünk ide egy netes szakmai tanulmányt, táblázatok, statisztika, elemzések, kimutatások, pivot tábla készítés támogatására.
direkt link: Pivot táblák. Statisztikai táblázatok, kimutatások (Pivot) készítése pdf
“Pivot tábla készítés, Excel táblázatok …Elméleti összefoglaló. Az adatok egy, vagy több szempontú rendezése céljából célszerű azokat táblázatokba foglalni. Tehát az elemi adatokat alapján statisztikai sorokat, vagy általánosabban statisztikai táblákat szeretnénk készíteni. A statisztikai táblák készítésekor ügyelnünk kell a formai követelmények betartására. A statisztikai szoftverek által készített táblázatok a formai követelményeknek nem felenek meg, így azok kizárólag munkatáblának tekinthetőek. Közlés előtt a megfelelő formai jegyekkel kell felruháznunk a táblázatokat. Egy statisztikai táblázat formailag megfelelő közlése alapvetően az alábbi részekből áll…”
Pivot tábla szöveg tömb. Professzionális EXCEL táblázat készítés, PIVOT táblák, kimutatások, VEZETŐI információs, DÖNTÉSTÁMOGATÓ rendszerek. Dashboard. Vállalkozások számára. EXCEL TÁBLÁZAT KÉSZÍTÉS. Plusz funkció a power PIVOT TÁBLA, és nagyon extra a vezetői KIMUTATÁS DASHBOARD. Alapvető az EXCEL táblázatok készítése a hatékony napi munka folyamatokhoz, hasznosak automatikus és operatív táblázat megoldások. POWER PIVOT. Egyeztetés, majd excel táblázat készítés, a szükséges egyedi rendszer. Hatékonyak legyenek a fontos napi jelentések, a különféle operatív és vezetői kimutatások. PROFI Táblázat készítés, pivot tábla, vezetői dashboard, kimutatások, információs rendszerek. Üzleti Területek: PÉNZÜGY, GYÁRTÁS, BESZERZÉS, KONTROLLING, értékesítés, KERESKEDELEM. Pivot táblás és nem pivot táblás excel táblázatok készítése.